X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Amazon i Toys R Us zawarli nową umowę e-commerce - szansa czy desperacka próba ratunku?

22 Wrz 2020

Klienci będą mogli przeglądać i wybierać towary na stronie Toys R Us, która przekieruje na stronę produktu na Amazon, gdzie będą mogli sfinalizować swój zakup. Ogłoszenie tej współpracy jest kontynuacją podobnych działań między Tru Kids i Target.

Partnerstwo jest strategicznym posunięciem dla obu firm, aby osiągnąć swoje cele e-commerce, w nadchodzącym sezonie. Detaliści od dawna pracują nad "wychwytywaniem" danych dotyczących sprzedaży zabawek. Wysiłki te są teraz jeszcze ważniejsze, ponieważ oczekuje się, że sprzedaż e-commerce zabawek i artykułów dziecięcych wzrośnie o 21% rok do roku. Coraz więcej konsumentów robi zakupy online w czasach pandemii.

Współpraca może pomóc Amazonowi, który rozszerzy swoją ofertę kategorii. To z kolei pomoże zachęcić klientów do większych zakupów w tym roku. Dodatkowo, Toys R Us ma możliwość odbudowania rozpoznawalności marki za pośrednictwem znanego już rynku Amazon. Po kryzysie marki i spadku zaufania, może pomóc jej w zaangażowaniu klientów do ponownego zauważenia brandu, dzięki ugruntowanej pozycji wspólnika. Może to ostatecznie pomóc jej ponownie otworzyć sklepy fizyczne w przyszłości.

– Na rynku amerykańskim wciąż jest duże pole do ekspansji i popyt ze strony konsumentów na cieszące się zaufaniem marki Toys”R”Us i Babies”R”Us. Mamy życiową szansę napisania nowego rozdziału w dziejach firmy, tworząc wymyślony na nowo biznes detaliczny omnichannel. Także nasza obecność na rynkach globalnych jest mocna – zapewnia Richard Barry, President & CEO firmy Tru Kids Brands.

Polecamy także:

Firma COTTONMOOSE - specjaliści od zadań specjalnych na zimę!

Opublikowane przez: Joanna Łuczkowska
x
Zapisz się do newslettera