X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Bellochi - biznes, w którym dba się o szczegóły!

26 maja 2020

Bellochi to marka, która zachęca do kupienia, już samym wyglądem strony internetowej. Jak sama właścicielka mówi, witryna internetowa jest dla niej "oczkiem w głowie". Produkty tej marki znane są również polskim celebrytkom. O fenomenie sklepu Bellochi i jego popularności wśród  mam mieliśmy przyjemność porozmawiać z Panią Kamilą Olbryt - Wiceprezesem Zarządu Mayro Sp. z o.o.

Zaskoczył mnie Państwa pomysł na biznes. Skąd akurat pomysł na sklep z takimi produktami? 

Jesteśmy polską firmą. Rodzinna marka stworzona przez rodzeństwo, przez młodych rodziców z myślą o małych dzieciach. Specjalizujemy się w produkcji artykułów dla dzieci i niemowląt. Doświadczyliśmy wiele rzeczy, doskonale znamy tę tematyką i na własnej skórze przetestowaliśmy masę produktów. Brakowało nam niektórych rozwiązań, a świat dziecięcy jest taki fascynujący. Towarzyszymy najmłodszym i ich rodzicom od pierwszych chwil.

To Państwo produkujecie te wszystkie akcesoria dla niemowląt? Czy zajmujecie się jedynie dystrybucją?

Wszystkie nasze produkty zostały zaprojektowane i stworzone przez nas od podstaw. Jak już wspominałam, dzięki własnym doświadczeniom oraz informacjom od naszych klientów, wierzymy, że cały nasz asortyment doskonale spełnia oczekiwania maluszków oraz ich rodziców. A najlepszym tego dowodem jest ich zadowolenie i uśmiech tych najmłodszych.

Zauważyłam, że produkty, które oferujecie mają odpowiednie certyfikaty. Czy trudno takie nazwijmy to "oznaczenia" uzyskać?

To nasz priorytet! Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami. Wybieramy materiały, tkaniny, surowce wyłącznie z odpowiednimi atestami oraz certyfikatami. Ze szczególną starannością dbamy o nasze wyroby, aby nie zawierały substancji szkodliwych dla dziecka. Skóra dziecka jest wyjątkowo wrażliwa i wymagająca, dlatego wszystkie nasze materiały są delikatne, miękkie i bezpieczne. Posiadają certyfikat Oeko-Tex Stadard 100.

Z myślą o najmłodszych tworzymy nasze kolekcje, produkty i cały asortyment. Przede wszystkim do produkcji stosujemy bawełnę premium, aksamitny velvet oraz wyjątkowo miękki i naturalny bambus.

Wypełnienia wykonane są z najwyższej jakości antyalergicznej włókniny silikonowej. Tworzymy z najwyższą starannością np. nasze poduszki dla niemowląt – zgodne z zaleceniami pediatrów - są płaskie a zastosowane zamki w poduszkach do karmienia są kryte, bezpieczne dla małych dzieci.

Oprócz zakupu ciekawych, bezpiecznych produktów prowadzicie Państwo bloga. Skąd pomysł na pisanie artykułów?

Mamy wiele własnych doświadczeń i obserwacji. Chętnie dzielimy się tym z naszymi konsumentami. Wkroczenie w świat macierzyństwa i rodzicielstwa nie jest prostym zadaniem. Dlatego naszym celem  jest wspieranie kobiet w ciąży oraz młodych rodziców w ich pierwszych doświadczeniach. Wierzymy, że dzięki naszym artykułom młodzi rodzice otrzymują wsparcie z naszej strony i czują się odpowiednio zaopiekowani.

Należy też podkreślić, że konkurencja w branży dziecięcej jest ogromna. A pomimo to jesteście Państwo rozpoznawalną marką. W czym tkwi sekret?

Nasz sekret to... konsument i … shopper. Wszystkie działania, które podejmujemy skupione są właśnie wokół nich. Shopper to mama a konsument to … maluszek.

Pomysły, projekty i finalne produkty powstają przy udziale mam. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i odpowiadamy na nie. Każdego dnia kierujemy się ideą wygody, komfortu dla mamy i maluszka. Robimy wszystko z największą starannością a każdy produkt jest konsultowany z mamami.

Poza tym w swojej codziennej pracy poświęcamy bardzo dużo uwagi naszym klientom. Rytm życia kobiety ciężarnej oraz młodej mamy rządzi się innymi prawami.  Dlatego oferujemy wsparcie niemal 24h na dobę i udzielamy odpowiedzi w ekspresowym tempie, oprócz regularnych kontaktów w trakcie normalnego dnia pracy.

Proszę mi wierzyć, że mamy bardzo dużą ilość zapytań w nietypowych porach- na przykład gdy mama w nocy lub nad ranem karmi swojego maluszka to ma wtedy chwilę, aby zerknąć na social media. Wówczas pojawiają się ciekawe pomysły oraz pytania. A my staramy się wspierać te mamy w takich momentach.

Wszystkie nasze produkty muszą być przede wszystkim bezpieczne i wygodne!  Stawiamy na elegancki i nowoczesny design, zgodny ze światowymi trendami oraz zgodnie z obietnicą marki Bellochi "growing in style". Naszym celem jest stałe ulepszanie i udoskonalanie naszych produktów tak, aby w pełni odpowiadały potrzebom i wymaganiom naszych klientów.

Myślę, że współczesna branża dziecięca mogłaby od Państwa się uczyć. Serdecznie dziękuję za rozmowę.

rozmawiała: Daria Kania-Baran

Opublikowane przez: Joanna Łuczkowska
x
Zapisz się do newslettera