X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

O fenomenie wielofunkcyjnego bujaka Good Wood

18 cze 2020

Good Wood to fenomen ostatnich miesięcy. Marka cieszy się coraz większą popularnością wśród  kupujących. W czym tkwi jej fenomen? Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Panią Magdą Godziszko - właścicielką Good Wood.  

Wood Good to hit na Instagramie. W czym tkwi fenomen tego produktu?

Hmmm…wyobraź sobie plac zabaw: bezpieczny, piękny, z ciepłego drewna. Możesz go ustawić w pokoju albo przed domem po to, żeby Twoje dziecko mogło się bujać, rozciągać, zdobywać szczyty – robić wszystko to, co potrzebne, żeby w naturalny sposób rozwijać się poprzez ruch. Good Wood to czysta radość i nieskrępowany rozwój. Dzieciaki wiedzą to instynktownie i po prostu się nim bawią. Dorosłym warto podpowiedzieć, że może być okrętem na wzburzonej wodzie, statkiem kosmicznym czy mostem do zaginionego świata. Dzięki dodatkowym modułom stanie się ścianką wspinaczkową, stolikiem i gigantyczną równoważnią. Jest wielofunkcyjny, designerski i będzie służył przez lata.

Myślę, że to jest to: wielofunkcyjność, zabawa i pozytywny wpływ na rozwój dziecka – tutaj tkwi cała tajemnica. Staramy się pokazywać to wszystko – pokazywać radość, którą niesie za sobą zabawa na naszym sprzęcie.

To Państwo produkujecie i sprzedajecie to wielofunkcyjne "dobre drewienko"?

Tak – my produkujemy i sprzedajemy bujaki. Oczywiście współpracujemy z podwykonawcami oraz wieloma osobami, których nie sposób wymienić z imienia, ale jakże trudno byłoby bez nich.  W Good Wood oboje zajmujemy się wszystkim: marketingiem, logistyką i kontaktem z klientem. Obecnie skupiamy się również na nowych produktach, które już niebawem pojawią się w ofercie. W prowadzeniu firmy bardzo dużo czerpiemy z naszych zawodowych doświadczeń i tak się jakoś złożyło, że uzupełniamy się i naturalnie dzielimy zadaniami.

GOOD WOOD to produkty, które powstały z miłości. Myślę, że największa nasza umiejętność (a zarazem wyzwanie) to świadomość tego, jak wygląda cały „łańcuszek”, i że na jego końcu jest dziecko, które ma być szczęśliwe i przede wszystkim bezpieczne. Tutaj zdecydowanie nasi chłopcy nam w tym pomagają i są też pierwszymi krytykami naszych pomysłów. Jednak firma nie funkcjonowałaby, gdyby nie rodzina oraz grono zaprzyjaźnionych ekspertów i współpracowników.

Skąd pomysł na sprzedaż takiego produktu?

Pomysł narodził się z potrzeby i chęci posiadania bujaka. Na początku miał to być mebelek wykonany z pomocą rodziny, tylko na własne potrzeby. Szybko okazało się, że bujak to wyśmienita zabawa nie tylko dla najmłodszych, a pozytywne opinie najbliższych, ich wsparcie i pomoc zachęciły mnie do podjęcia wyzwania i stworzenia marki GOOD WOOD.

Od samego początku intuicja podpowiadała mi, że bujak jest dobrym pomysłem, jednak dopiero rekcja bliźniaków pokazała, że to był strzał w 10! Zawsze powtarzam, że mam ogromne szczęście, że bujak i inne produkty Good Wood są dla dzieci. Dlaczego? Odpowiedź jest zabawna – nie muszę im tłumaczyć, co to jest. Dzieciaki wiedzą to instynktownie i po prostu się bawią. Dokładnie tak było z Franiem i Jasiem. Oni początkowo ostrożnie, by po czasie już bez ograniczeń, testować wytrzymałość i możliwości bujaka (mieli wtedy ok. 9 miesięcy). Chłopaki po prostu się bawili!

Czy uważa Pan/Pani, że branża dziecięca  odchodzi już od plastiku i idzie totalnie w trend eko? Natura się lepiej sprzedaje?

Czy natura się lepiej sprzedaje? Nie wiem – myślę, że sporo zależy od świadomości odbiorcy. Tutaj jest jeszcze sporo do zrobienia i jest to obowiązkiem każdego z nas. W końcu mamy jedną, jedną planetę, która daje nam życie.  Na szczęście doczekaliśmy czasów gdy bycie eko zaczyna być modne. Nie mówię, że nie ma zabawek z plastiku, które są niefajne – sami takie mamy. Jednak zdecydowanie należy zwracać uwagę na ich jakość i funkcjonalność. Choć czasami może to być wyzwaniem przy dzieciach, warto ograniczyć ilość plastiku i pomyśleć jak długo dana rzecz będzie nam służyć.

Dla nas drewno jest materiałem, który jest nam szczególnie bliski. W czasach wszechobecnych tworzyw sztucznych tęsknimy za tym co ciepłe, pierwotne, naturalne i pachnące. Oczywiście jeśli chodzi o drewno – też trzeba uważać, czy jest ono pozyskiwane z odpowiednich źródeł (mam tu na myśli certyfikat FSC).

O drewnie pięknie pisał francuski filozof Roland Barthes: „to substancja swojska i poetycka, zapewniająca dziecku stały kontakt z drzewem, stołem, podłogą. Drewno nie rani ani się nie psuje, nie rozbija się, zużywa się powoli i może przetrwać długo, żyć razem z dzieckiem”. Myślimy podobnie. Właśnie dlatego bujak dla dzieci Good Wood jest wykonany z tego naturalnego tworzywa emanującego ciepłem i pozytywną energią.

Pięknie powiedziane! Powodzenia w biznesie!

rozmawiała: Daria Kania-Baran

***

Polecamy także:

(Nie)bezpieczne zabawki łączące się z Internetem - na co zwracać uwagę?

Opublikowane przez: Joanna Łuczkowska
x
Zapisz się do newslettera