X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Wyjątkowy nastrój w pokoju dziecka - wywiad z marką TINY STAR

29 Wrz 2020

Stonowane wzory oraz pastelowe barwy przełamane szarością aranżują zaciszną atmosferę, która sprzyja wyciszeniu i spokojnemu snu - tak można po krótce opisać asortyment marki TINY STAR. Mieliśmy przyjemność porozmawiać z właścicielką, Panią Pauliną Rodzik. Zapraszamy!

***

Proszę powiedzieć, dlaczego akurat branża dziecięca? Jak powstał sklep?

Powstanie Tiny Star to historia jakich wiele. Kompletując wyprawkę dla synka nie mogłam znaleźć nic w szarym kolorze. W tamtym czasie (rok 2013/2014) większość produktów była albo niebieska albo różowa. Zakupiłam więc szary materiał w gwiazdki i pierwszą pościel uszyła moja mama. Wyszło pięknie i pomyślałyśmy, że może to być sposób na życie. Szczególnie, że po urodzeniu drugiego dziecka nie chciałam wracać do pracy na etat. Tak się zaczęło. Przygotowałyśmy pracownię w domu na poddaszu, kupiłyśmy maszyny, tkaniny i w czerwcu 2014 wystartowałyśmy z naszą przygodą, która trwa do dziś.

Jaki asortyment posiadają Państwo w ofercie? Co znajdą u Państwa mamy dla swoich pociech?

Nasza oferta jest dedykowana dla najmłodszych dzieci: rożki niemowlęce, kocyki, pościele, kokony, pieluszki, poduszki do karmienia - czyli wszystko to, co niezbędne w wyprawce niemowlęcej.

Co Państwa wyróżnia na tle konkurencji?

Uważnie dobieramy wzory i kolory - tak by mama mogła stworzyć u nas stylowy i zgrany zestaw dla swojego maluszka. Z każdej naszej kolekcji można skompletować całą wyprawkę. Zależy nam, by nasze produkty były nie tylko ładne, ale także funkcjonalne i przydatne każdego dnia.

Wszystkie produkty szyjemy w naszej pracowni, z dbałością o każdy detal. Sprawia to, że jakość ich wykonania jest na bardzo wysokim poziomie i są to rzeczy, które służą więcej niż jednemu dziecku.

Jakie ciekawe trendy zauważają Państwo w branży dziecięcej? Co najlepiej się sprzedaje?

Na swoim koncie mamy kilka produktów, które odmieniły polską branżę dziecięcą i tekstylną! Mam tu na myśli kokony niemowlęce, które jaki pierwsi w Polsce wprowadziliśmy do sprzedaży. W 2014 roku była to totalna nowość. Mamy je pokochały za ich funkcjonalność i przespane noce. Obecnie większość firm oferujących artykuły niemowlęce ma je w swojej ofercie.

Drugim trendem, który zapoczątkowaliśmy jest cottonwaffel - materiał to 100% bawełna, o strukturze przypominającej wafelek. Wprowadziliśmy go jako alternatywę dla niegdyś bardzo popularnego minky. Zależało nam na tkaninie o naturalnym składzie, bez domieszek, o jak najlepszych parametrach - i to był strzał w dziesiątkę!

Mamy są coraz bardziej świadomymi konsumentkami i szukają jakościowych rzeczy dla swoich maluszków. Przykładają ogromną uwagę zarówno do składu jaki i pochodzenia materiałów. Bardzo nas to cieszy, gdyż jest to kierunek, który obrałyśmy kilka lat temu i dalej chcemy nim iść.

Jaka jest Państwa opinia w zakresie działań marketingowych i reklamy w branży dziecięcej?

W branży dziecięcej dzieje się bardzo dużo i przez to też bardzo dużo się zmienia. Działania, które rok temu były podstawą, teraz już nie są tak skuteczne. Cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie, szukać nowych rozwiązań i działać wielopłaszczyznowo. Wymaga to ogromnej dawki energii i kreatywności.

Czy uważają Państwo, że e-commerce i sklepy online to zdecydowana przewaga rynku?

Tak, szczególnie teraz w dobie pandemii.

Jakie mają Państwo plany na dalszy rozwój?

Chcemy pozyskać jak najwięcej partnerskich sklepów, szczególnie poza Polską. Dlatego planujemy udział w zagranicznych targach branżowych. Chcemy również stale poszerzać nasz asortyment, zgodnie z najnowszymi trendami. Zapraszamy do kontaktu oraz na naszą stronę www.tinystar.pl

Polecamy także:

Kobieta, która pomaga kobietom zarabiać więcej - rozmowa z Panią Alicją Bogdan
Opublikowane przez: Joanna Łuczkowska
x
Zapisz się do newslettera